Friday, January 7, 2011

ubat owhh ubat

pagi2 lepas aku smyg subuh harus lah kan aku msuk dlm selimut semula...
tp hari ni, baru je stgh jam terlelap, pintu bilik tbe2 d buka...

mak: cumie.... arini ko jgn bgn lambat..kul8 nnt bgn...
aku: kenape...(mata x buka langsung)
mak: pagi ni pergi klinik....
aku: xnak..takut...
mak: otak kau berjambul nak takut2 pulak... da tua bangka pon takut lg ke..
aku: ala... kite ok..batuk kadang2 aje
mak: pergi pergi.... dan....bla bla bla.... (aku da x dgr lg...)

seterusnye..seperti yg telah dirancang oleh kedua org tua ku, kereta menuju ke
klinik dr zainudin
sigh~

aku saket ape???

entah le... batuk ni ha....
xde batuk sgt...kadang2 je dtg batuknye...
so mak aku yg tersangat caring ni, riso lah kan... sbb tu soh g check...
heeee tp aku takut doctor..takut ubat...

yuran pusat kesihatan unversiti yg tiap2 sem dah byr sekali dlm yuran pengajian, aku derma ajelah kt sape2 yg memerlukan... rasenye pusat kesihatan @ PKU tu sgt lah baru..tp sejengkal pon ak x penah pijak lg... pintu msuk pon ak xtaw yg mne 1.. masyehhh mai... muahahhaaa....

ahahhaaaa... resultnye adelah...
aku okey..paru2 okey..sume okey... alhamdulillah...
kan kite da ckp da..kite okey mak oi.....


ha..... ni la bahana nye..
ni yg aku malas nie klu g klinik...
even 3 ekor je pon... tp ak menci la mkn ubat....!!!!
aarghhhhhh...

tetapi tlh d kerah oleh mak saye td..
jd, wajib makan!!!!
x bole ngelat2.. kasi habis.. errrrrr

2 comments:

  1. wahh.. aku dgar ko batuk jek.. lagi 2 ekor tu ubat apeh wei.. huhu rajin2 la mkn ubt eak.. x lama da nk balik u.. tu y mak ang risau..kan ..

    p/s > aku suka template ko.. cumeil jek.. eheheh..thn aku doa smoga ko cpt sembut tau??

    ReplyDelete
  2. aina: lg 2 ketul tu antibiotik + kahak
    hahha aku x reti buang kahak...hee

    * masyeh...
    erkkk sembut or sembuh???

    ReplyDelete

student tanye cikgu jawab =))