Monday, February 7, 2011

CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS





thx to cik wawa yg sudi menge 'tag' kte sndiri..
cik wawa ni tuan py contest ni taw..
jgn maen2.. heeee

ape yg perlu dibuat ek??

cenggini ---------->


SYARAT-SYARAT:

1. mestilah menjadi follower blog WawaWinkie ...
2. buat satu entry khas dengan tajuk "CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS" dan linkkan terus dekat post nie
3. letakkan banner di atas nun kat entry tersebut dan di sidebar 
4. letakkan 1 keping gambar SAHAJA yang menunjukkan muncung korang yang cun habis..
5. tag 5 rakan follower korang (pastikan diorang tahu)


* tarikh tutup adalah pada 28 FEBRUARI 2011

* dah habis semua tuh korang tinggalkan LINK korang kat entry post nieh ek. wa akan tengok semua link yang korang tinggalkan

* pemenang akan ditentukan berdasarkan gambar posing muncung korang yang wa rasa paling cunn habis.

* hadiah?? SURPRISE..!! hy cik wawa yg budiman je yg taw ape hadiahnye..heee


hahhaa... actually kte xde la gmbo yg muncung cun melucun sesangat..
tp mmg d akui sejak zaman matrix kwn2 rmi ckp kte suke wat muncung....
so nk bg yg ni je la....wif my fren di UUM....
fuuuhhhhhhhhhhh..


utk contest nie nk soh :
yana
anis
akmam
jue
fizza

buat................


3 comments:

  1. hikhi... cumel la gambo ko .. pandai kpd si tukang cameranya ya???.. sure lah ko menang... (>_<) ko kn lg cumeil (>_-)

    ReplyDelete
  2. kalu aku msuk kompom kalah ni..mulut aku pesen x reti muncung..hakhak

    ReplyDelete
  3. aina: xde makna yang oi...hahha

    mam: alah..ko kn slalu posing

    ReplyDelete

student tanye cikgu jawab =))