Sunday, June 12, 2011

program GM terbaek

assalamualaikum pembuka bicara... dah pukul 1 pagi.. tp mata masih blom mengantuk.. haishhh jgn le wat hal mata oi... x suke la stay up sorg2..heeee


fine..! da lebeh seminggu kot x update blog.. cian blog saye.. sunyi sepi.. sumenye sbb kesibukkan yg melampau smpi nk jenguk blog pon x menyempat.. bajet menteri la pulak..muahahaaa...


ape ntah yg aku buat.. hurmmm sebenarnye aku diamanahkan utk menggalas tanggungjawab sbg s/u dlm 1 program di sekolah menengah kat kluang... ade lah sorg cikgu nie die kenal dgn aku... so die mtk tolong aku tlg die menggerakkan program nie.. pd awalnye mmg sukar lah nak cari mentor (fasilitator). hahhahaa bukan nak maen nyanyi2 la.. tp nak mengajar / membantu student PMR & SPM belajar selama 3 hari 2 mlm... even mmg x cukup dgn masa yg sgt singkat, tp pihak sekolah berharap semua mnetor & protege dpt saling berhubung smpi ke menara gading.. amin3..


kekangan pd awalnye klu sume org xtaw, aku lah yg plg susah hati.. sbb nak ajak member join ni bkn sesenang belajar abc.. ade yg praktikal, ade yg keje, ade yg ade hal msg2.. so xleh nak paksa2 klu dieorg mmg x nak join.. so di sini ak nak ucapkan jutaan terima kasih kpd kwn2 yg sudi menjoinkan diri dlm program nie...


even penat, tp puas bile tgk student2 hepi & dpt input yg dikehendaki sekolah.. owhhh aku mmg x mengajar dlm program nie.. sbb aku handle bhgian pengurusan... hurmmm cian jgk aku taw.. sbb x dpt anak buah.. so mcm xde kepuasan.. tp.... puas lah bile tgk program ni berjalan dgn lancar.. hehehe...


student tgh exam.. shhhhh

thx kawan!




prep

mlm muhasabah diri..

ala2 cikgu..


membuat soklan exam kt student2... kelam kabut kot cari soklan yg sesuai.. hehehe.. yg pasti sume dah bejaya jwn..betul or salah belakang kira.. yg penting sume org ade peningkatan.. tahniah!!!

season 3??? harap2 ade..
byeeeeeeeeee

2 comments:

student tanye cikgu jawab =))