Saturday, February 25, 2012

gambar pernikahan ana raffali



hye guys assalamualaikum!!

hye korang.. taw tak ana raffali kawen?? mesti lah taw kan kan kan..
comel jugak ana ni nikah.. jom ahh tgk gambo ana k!!!

tantek!!!

berikut kisah pernikahan ana:



PENYANYI Ana Raffali, 26, akhirnya sah bergelar isteri kepada Ahmad Aznaim Abdullah, 30, selepas sekali lafaz dalam majlis pernikahan mereka yang diadakan di Masjid Al-Hidayah, Taman Melawati di sini, Sabtu.
Pasangan tersebut dinikahkan oleh bapa Ana, Mohd Raffali Mohd Nor kira-kira pukul 12 tengah hari dengan disaksikan oleh Jurunikah Masjid Al-Hidayah, Abdullah Mat.
Acara sebelum itu dimulakan dengan majlis pertunangan antara Ana dan Naim pada pukul 11 pagi.
Majlis dihadiri kira-kira 500 jemputan yang terdiri daripada kaum keluarga kedua-dua pasangan pengantin dan wakil media.
Pengantin perempuan menerima mas kahwin sebanyak RM11,412 daripada pihak lelaki.
Dalam pada itu, pihak perempuan menerima tujuh dulang hantaran dan dibalas sembilan dulang.
Antara barang hantaran yang diberikan oleh pihak perempuan seperti bunga rampai, buah, kek, dompet, kamera, iPad, jam tangan, minyak wangi, sebentuk cincin dan sirih junjung.
Manakala pihak lelaki membalas dengan sirih junjung, coklat, telekung, minyak wangi, manisan dan gelang tangan perak. Kesemua hantaran itu direka dan digubah sendiri oleh Ana.



alaaaa cumel kan???? demn  jeles!!
btw, SELAMAT PENGANTIN BARU ANA N HUBBY..

okbai (ak dah mcm paparazzi plak hapdet kisah artis..kih3)

4 comments:

  1. cantik gle baju dy! aishh!! mahu jgk.... :)
    ingtkan kaler biru nila. rpnye kelabu. HEHE

    ReplyDelete
  2. kiki: aikkk pandai jugak ko kritik org encem ke tak eh.. tp mmg x ensem ponggg

    ReplyDelete

student tanye cikgu jawab =))