Tuesday, May 8, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU kakak iparku

hye guys assalamualaikum..!


5.5.2012
yuhuuu nak kepohci siket tentang akak Hanis's wedding.. 
tapi tak larat nak menaip pepanjang kot.. bubuh gambo jek okey kot.. giituuuu.. kot?

tema wedding adalah HIJAU + COKLAT
i noe what the penganten likes.. ehemm, she likes something simple but unique..!
tak caya? jom kite propa.....


 welcome guys..! =)

 uhuk3.. sori terpaksa mengkopi gambar dari fesbuk akak..! hehe
tantek kan penganten??? ini time selepas nikah.. alhamdulillah selamat sudaaa


munge telor kristal handmade from penganten..!




souvenir yang chomel..  me loikeeee it


guestbook corner..



hiasan meja makan.. (ingin di mentionkan : kerepek popia gulung dan batang buruks diisi oleh aku dan penganten di pagi hari kejadian beserta ikatan ribbon..=p)


 kuih muih yang dipotong dan dihias oleh aku juga.. haihh harus mention! haha



meja makan penganten yang simple but very niceeeee..!


 cake yang simple juga tapi sangat comel + sedapp di dalam tak sedap yang luar. haha


kenapekah muka begitu?? hahahha...


owhhh muka bahagia..kih3


penganten bersama dayang-dayangs nye....!


bagai pinang dibelah 2 3 4 5 6 7....infinity.. sama cantek sama padan.. gituuu..!



 penganten bersama adiknya

kini cik Mai bersama sepupu sepapat family incik Hanis..




dah setel pon sumenya.. sangat bertuah sebab tak hujan pon 5.5.2012.. pilihan tarikh yang sangat tepat sebab esoknye teros hujan mencucurah-curah.. Alhamdulillah..
tapi malam sebelum kejadian hujan lebat gila.. malam tu aku tido sebelah penganten.. penganten siap mengigau cakap risau pasal kanopi.. errrrrr boleh gituuu??  kakakkakaaaa...!


ape-ape pon SELAMAT PENGANTEN BARU to akak + Aizat
semoga bahagia ke anak cucu hingga ke syurga..amin...!



kami berdua? errrr coming soon.. insyaAllah.. okbai.. lalallalaa



4 comments:

  1. Wooowwww grandnye majlis ur sis ! tp deco sgt shomelsss:)
    congrates to ur sis !

    ReplyDelete
  2. cantik la wrna tema ni.. by the way, congrats to ur sister ye :)

    ReplyDelete
  3. Full of Green.. heuheuheu
    I like it so much.

    Warna yang menyejukkan. BTW Selamat atas pernikahan kakakmu yaaa..

    ReplyDelete
  4. Simple but nice..Hihihi..
    Me like it..<3

    ReplyDelete

student tanye cikgu jawab =))