Thursday, May 17, 2012

worried

hye guys assalamualaikum..!!

hari ni dah hari kamis, 17 Mei kan? tinggal 2 minggu je lagi hari yang ditunggu-tunggu..(tak aku tak pernah tunggu time nie) harus intership...!! sem lepas pihak tertentu cakap boleh buat praktikal kat kampung sendiri tapi akhirnya kene buat kat area Utara  + Kelantan sahaja.. menci  + jeles sangat.. dieorang yang umah kat sini suka letewww... aku dan kawan-kawan yang merantau terpaksa bersusah payah untuk ke sekian kalinya.. 
takpe-takpe aku redha.. Tuhan suka orang yang redha..! hehehee.. senyum siket Mai.. =)


dah dua tiga hari ni aku macam dah habeskan banyak masa termenung sana termenung sini.. ahhhhh enuf..!! 
lepas ni dah kene study balek sume benda yang dah belajar.. psikologi..! sesi kaunseling.! tatabahasa..! KOMSAS..! (pengsannnn...)


dan aku nak hapdet siket..! kemarin yang lepas aku pergi makan-makan kat Kuala Perlis.. alah yang tepi laut tu.. pergi dengan budak-budak edu akaun.. okey lain kali pergi dengan kawan-kawan edu kaunseling pulak k..! =)




sempat benti tepi jalan.. padahal kawan-kawan laen tunggu + risau kiteorang tak sampai-sampai.. hik3.. sori la ye..


muka aku letih macam sedang berpuasa tunggu time berbuka puasa je.. padahal idok


 peace..!


mesti tercari-cari kan mana lah makanan kiteorang.. malam tu kiteorang order ikan siakap bakar 3 ekor, ikan siakap 3 rasa sekor, sotong goreng 4 set, kerang bakar 4 set, sayur kailan 4 set, ulam-ulaman 4 set dan air sirap + teh o ais 2 jug.. total rm318.. (pengsan sekali lagi...!) eh tapi bahagi 18 orang kira sorang rm18 gitu la.. hehe..






okey sudah..! 


p/s: apelah naseb aku kat sekolah nanti?? mari berdoa.. 

okbai..
 




2 comments:

  1. oho mai...chia yok!!!mimi pn cuak sgt nak p mengajar...tatabahasa ke laut, risau sesi kaunseling jugak...nak kena buat rph lagi, dlu kerja2 rph ni smua tan buat..T__T,

    ReplyDelete
  2. mimi: mimi gi sekolah mimi yg dulu ke?

    ReplyDelete

student tanye cikgu jawab =))