Sunday, June 3, 2012

tak mau touching2

hye guys assalamualaikum..

alhamdulillah hari ni doa aku dimakbulkan oleh Allah sebab hati kembali tenang. seminggu rasanya air mata mengalir tak henti-henti. masalah datang bertimpa-timpa. walau pun tak ada perubahan yang berlaku, tapi aku pasrah dan tabah untuk menempuh segala cabaran yang mendatang. SMK Bandar Baru Sintok..! kau lah yang membuatkan hari-hari aku jadi mendung.. okey aku sahut cabaran ni demi MAK dan ABAH..! 

"mak..abah..kita sanggup harungi sume ni sebab mak n abah..!"

then, aku nak buktikan kepada pihak berkenaan yang dah mengata aku tanpa tapis menapis yang AKU BOLEH..! (sambil tarik nafas + worried)


thanks very very mucho to my roomates n geng jemah.. eceli dieorang lah empat aku hilangkan seteressss..!! maen jutaria sambil makan nasi goreng (tak bape sedapp), karaoke (suara yang tak bape okey..), amek gambar depan gate UUM.. seyes happy..









jemah's geng..!
me gonna mish you guyss...  kalau jumpa mesti gelak kan.. sobss




sighh.. yang ni lagi sorang.. nama sebenar FAIZ HAKIKI.. umur 18 tahun 23 tahun.. si gigi besi..
setakat ni still available.. maybe tak lama lagi berpunya lah beliau..oppssss propaGANZA nye aku.. hik3..
camne nak cite ye.. ehemm.. start kawan dengan dia dari sem 2 kot.. 1 kelas psikologi pendidikan.. pastu add YM, add Fesbuk, pastu jadi lah kawan..kira kawan laki paling best lah selama aku dok UUM ni.. gituuu.. dia adalah manusia, makhluk lelaki, kawan lelaki yang baek (sume orang pon agree right??). 
kiki selalu akan tolong kawan-kawan dia selagi dia mampu.. 
terima kasih kiki..! 
dengan dia lah aku karok, dengan dia lah aku tengok wayang, dengan dia lah aku tersuka makan eskem goreng.. dll


disebabkan dia dah balek kampung, and aku dah nak tinggalkan UUM, so entry ni aku tuju khas untuk kiki dulu.. kawan-kawan yang laen take turn ye sebab masih dapat jumpa lagi..heeee. 
sebelum keluar Minmin aritu ayat kiki 

"okey mai, semoga boleh jumpa lagi.."

sangat menyentuh hati aku.. bbuuwaaaa sayu lah pulak weh..! demn lah kau..len kali sape-sape pon jangan buat ayat sayu k dengan aku..! (amaran keras, sebab aku suka nanges..)
 

good luck kawan-kawan sume terutama kawan edu kaunseling + edu akaun + edu lain-lain..!
buat yang terbaek k untuk last semester ni..


p/s: doakan aku selamat menjalani praktikal kat SMKBBS dengan jayanya.. seyes cuak..


ok bubye.. =)


6 comments:

  1. huk huk huwaa.. wuwuwu.. tenkiu my sudi jd kawan aku!.. nt aku g mlawat ko kt skolah.. hekhekhek.. (gelak smbil terharu bunyik cmni)

    ReplyDelete
  2. kiki: sama2 kaseh.. aku suka kawan dgn kau.. tqvm!


    cik rongoks: hehe..

    ReplyDelete
  3. Cikgu chumell..wat yg tbaek utk praktikum nie :)

    ReplyDelete
  4. wuwu.. bace blk.. trus tacing blk.. T_T

    ReplyDelete
  5. kiki: oitt pasaipa pg2 buta bukak entry nie

    ReplyDelete

student tanye cikgu jawab =))