Tuesday, July 3, 2012

thesis owh thesis

hye guys assalamualaikum..!














dah habes kau posing Mai? 
PENGARUH LOKUS KAWALAN TERHADAP PENCAPAIAN AKADEMIK PELAJAR SMK SERI LALANG, KLUANG JOHOR. 
memang nak TQ sangat kat ALLAH sebab izinkan aku siapkan juga tesis nie.. eceli dah lama dah siap.. cuma baru minggu lepas pergi jilid + nak hantar. special TQ to sepul sebab beliau yang banyak tolong aku.. sian gila die.. hahaha.. nanti aku belanja makan k..! apa-apa pun yeaahhhhhh...!!! siap jugak kan..! tak larat aku nak hadap bende alah ni.. niat di hati macam nak sambung Masters.. tapi bila pikir kene hadap tesis lagi nanti, alamakkk... tak jadi sambung bole?? (Mai, ko memnag pemalas kan..!)

okbai.. (eh, i fall in lap lah kat SMKBBS.. boleh gitu?)

1 comment:

  1. : alhamdulillah tahniah. same la kite baru setel benda2 ni. yg ni kte pnye lak ;)

    http://ilyanainiaz.blogspot.com/2012/06/finally.html

    ReplyDelete

student tanye cikgu jawab =))