Sunday, January 1, 2012

HAPPY NEW YEAR 2012

hye guys assalamualaikum...

hepi new year to all blogger!!
2012 dah?? so maksudnye umur aku 23 tahun??  errrrrr sila percaya umur aku 23 eh kawan2 sume.. plisss lah jgn ckp aku dak form 3 ke 5 ke hape ke...


bercakap pasal new year mmg tak pernah lari drpd cite pasal azam kan?? 
ehemmm untuk aku mcm tak pernah ada azam jek.. n kalau ade pon di pertengahan tahun ak dah lupe dah ape azam aku.. kahkahkah mmg betul2 budak gemilang!


contoh wajah gemilang.. (errrrr...)

okey malas nak ade azam hebat2 sangat.... 
cume azam aku tahun ni nak BELAJAR MASAK! 
masak yg power2 py.. bukan setakat ayam goreng, tempe goreng, udang goreng, telur goreng.. yg bab menggoreng mcm sume dah lulus terutama goreng nugget! mmg cemerlang lah.... 




kate dah tunang orang kan... tak lame lg nak kawen kan..ecehhh.. so ape cer tak terer masak kan.. 
hmmm plissss mai plisssss pandai masak sume bende.. hhuuwaaaaaaa
xmaw kasi hubby makan kt mamak...


okey dats all... lets continue study!!!!

papai