Wednesday, January 11, 2012

aku dah SAH.. ko dah lom

hye guys assalamualaikum!


Aku ni bukan lah ahli kuat politik.. dan tak reti pon nak cakap pasal hal2 politik.. hanya mampu melihat jek dari jauh.. kata org, dengar boleh..percaya jangan..
 Dan yg paling aku nak cakapkan kat sini, sokonglah kpd yg telah banyak berjasa kpd kita dan negara selama ini..




so, sekarang ak nak kasi soklan kat  si kaki kritik politik :



 korang da DAFTAR mengundi?
korang da SEMAK mengundi?
korang da SAH LAYAK mengundi?

cer tekan sini untuk wat penyemakan-----> klik here



Kalau lah semua jawapan bagi soalan di atas TIDAK. so,  janganlah cakap lebat sangat soksek soksek cerita tentang politik kritik pemimpin sana-sini. Sampai wall fesbuk pun naek semak dengan umpat keji mengata memaki orang. Annoying tahu takkkk??


see... aku sudah SAH!!!

bagi sesiapa yg tak daftar lg...plisss lah daftar secepat mungkin.. sebab 1 undi itu sangat lah bermakna.. jadilah warganegara Malaysia yg BERTANGGUNGJAWAB!!!


sekian..