Tuesday, June 26, 2012

she is dyana

hye assalamualaikum..!



she's my roomate.. walaupun duduk dengan dia baru 1 sem, tapi sedey nya berpisah macam dah duduk 8 sem dengan dia.. NUR DIYANAH MAISARAH..!!! budak yang suka sangat ketawa kalau aku or kawan-kawan len bercerita.. kalau dia tengok running man sorang, ketawa dia macam aku bela pontianak je rase dalam bilik nie..! mandi berjam-jam lamenye.. tido pon berjam-jam jugak..! awak...kite mesti akan rindu awak..! sapa nak dengar cerita kite pasni.. selalu awak yang sambut kite balek sekolah sampai awak termalu dengan jiran sebelah bilik sebab salah orang..! tadi kita balek sekolah awak dah tak ada..bbuuwaaaa....! selalu kite mengadu cerita sedey kite kat awak..pasni sapa nak dengar sume tu?? dulu kalau awak balek dari kelas mesti awak balek belikan kite eskem goreng..! sekarang kita sama-sama tak dapat makan eskem goreng lagi... =( awak, kite sayang awak.. bubye awak.. see you when i see you..!


okbai..(sambil kesat air mata..)