Saturday, July 7, 2012

sabtu pagi

hye assalamualaikum..

tak tahu kenapa pagi ni sayu sangat nak tinggalkan rumah.. balek lama-lama pon sedey bila nak tinggalkan rumah, balek sekejap lagi lah tak puas.. terima kasih Ya Allah sebab beri kesempatan aku balek rumah even 3 hari.. lepas ni raya nanti baru balek rumah lagi.. minggu depan rumah aku buat kenduri yassin pon untuk pertama kalinya aku tak ada dalam majlis macam tu.. mesti minggu depan aku menangis kat sana.. Mai, kau kene kuat.. dah jadi cekgu sekarangkan.. tak maw nangis-nangis lagi.. =(
bubye emak..bubye abah.. bubye kawan-kawan rumah.. bubye rumah..