Monday, December 3, 2012

baja owhh baja

hye guysss


langsung tak terfikir one day aku akan jejak kaki masuk kebun kelapa sawit.. kat kampung pontian mak abah memang ada beberapa hektar kebun kelapa sawit..sence abah da pencen, abah memang gigih usahakan kebun beliau.. owhh macam mana lah abah boleh terlintas idea soh aku ikut gi kebun?? agaknya jeles tengok aku tak kerja dok rumah ke? huissshhh KPM cepat lah panggil aku posting sekolah.. huuwaaaaaa..  mak cakap alasan paling kukuh adalah abah tak nak upah orang baja kelapa sawit sebab dieorang tu menipu je kalau kerja pastu cas mahal..!







pastu aku memang tak pernah tahu mana satu kebun abah? kebun mak? pagi tadi sampai-sampai je ayat pertama adalah
"mak bila kita nak balek?"
balek mende, after zohor baru balek.. 1st time membaja pokok.. hmm terer jugak ahhh... =p



ini adalah satu pengalaman. kata orang pengalaman itu mengajar kita erti kehidupan yang sebenar. realiti adalah nak cari duet bukanlah mudah.. 
yes agree!
tapi tapi tapi sekali je boleh tak abah? tak maw ikot lagi.. hee




okbai.. need rest..